sobota, 8 marca 2014

Zawieszenie

Cześć robaczki, wiem że ten ff nawet nie zaczął się dobrze, a już jest zawieszony. Ale niestety Ewa zrezygnowała z prowadzenia bloga, a ja sama nie dam rady z systematycznymi rozdziałami, bo niedługo testy i wgl.
Więc obiecuję że wrócę do tego opowiadania, ale dajcie mi 3-4 tyg. czasu, i wszystko wróci do normy.
Mam jedną prośbę. Jeżeli jesteś czytelnikiem i czekasz na następny rozdział, daj pod spodem komentarz, bo nie wiem czy warto pisać dalej.
Kocham Was robaczki, xo @queenoflouass

37 komentarzy:

  1. Czekom mała <3<3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochanie nie poddawaj, to zrozumiałe że nie masz czasu. Oczywiście że jest sens pisać dalej, wierzę w Ciebie i wiem że Ty ani Twój talent nas nie zawiedzie! <3 <3 <3<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3<3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. <3 @xxhemmings69

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam:) @ilysm_jb_smg

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam <3 i może udało by ci się znaleźć kogoś do pomocy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kicia, ja caly czas czekam na nastepny rozdzial <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam. :** / @vansonjustin

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekaaam ♥ kocham to ff <33

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda....czekam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tez czekam, ale jak chcesz mogę ci pomoc z tlumaczeniem. ? :)
    Taalka jakby co to pisz na nati0011@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej ;c ok, poczekam <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojojoj . Poczekamy bo to takie piekne .
    Zapraszam do mnie theeternalkids.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pisz, pisz bo chcę wiedzieć co dalej z Jeny, czy jak jej tam było! :) Mam nadzieję, że znajdziesz kogoś do pomocy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog, fajna historia, czytam!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Proszę tylko wróć

    OdpowiedzUsuń
  16. Wracaj szybko

    OdpowiedzUsuń
  17. WRACAJ SZYBKO! Przeczytałam jak dotychczas wszystkie rozdziały i chcę więcej!

    Oficer Bieber po latach pracy w policji zostaje przeniesiony na dział kryminalny. Jako pierwszą sprawę otrzymuje serię morderstw z okolic Stanford. Gdy okazuje się, że ofiary zmarły jeszcze w '89 Justin postanawia wszcząć własne śledztwo. Dochodzi do faktów, które w tej sprawie nie zostały jeszcze odnalezione. Po paru dniach w Stanford huczy od dochodzenia, a Justin dostaje tajemniczy list. Poznaję siedzącą od 5 lat w zakładzie psychiatrycznym Hannę. Mężczyzna wdaje się z nią w romans i otrzymuje ważne wątki. Jednak poznaje prawdę i ich znajomość dobiega końca. Hannah nie wychodzi z pokoju i nie rozmawia z lekarzami, a Justin zaszywa się w domu, odkładają myśli o niej na bok. Jak to się dalej potoczy?
    ZBRODNIA = ROMANS = ODKRYCIE

    zla-odpowiedz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Prosze pisz dalej. Dopiero dzis trafilam na twojego bloga, jest swietny
    Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Dzisiaj znalazłam twojego bloga i baaaaaardzo mi się spodobał, mam nadzieje, że szybko wrócisz do pisania opowiadanie, czekam <33333

    OdpowiedzUsuń
  20. No pewnie ,że warto czekam nn <33

    OdpowiedzUsuń
  21. czekam, wracaj szybko :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Czekaam <3 proszę zacznij pisać

    OdpowiedzUsuń
  23. czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jasne że poczekam *-*

    OdpowiedzUsuń
  25. Odpowiedzi
    1. właśnie zabieram się za pisanie pszczółko :) x

      Usuń